PRIHODNOST PREVAJANJA

Avatarji umetne inteligence in globoki ponaredki: vse o digitalnih dvojnikih in o tem, kako jih lahko koristno uporabite 

Ali ločite avatar od originala? Tehnologija na tem področju se dnevno izboljšuje, zato vas bomo v Prevajalski agenciji GORR popeljali na poglobljeno raziskovanje uporabe te nove oblike umetne inteligence.

AI avatars, a breakthrough in technology that can be harnessed by translation services to further what can be done linguistically.

Na tej točki lahko z gotovostjo trdimo, da smo že vsi slišali za globoke ponaredke, ne glede na to, ali smo dejavni na področju prevajanja ali ne. Gre za izjemen strahospoštovanja vreden tehnološki preskok, ki pa je bil večinoma deležen očitkov zaradi zlorabe.

Kljub temu se Prevajalska agencija GORR zaveda, da globoki ponaredki in morda manj znani avatarji umetne inteligence pomenijo tudi priložnost za ustvarjanje vsebin, ki lahko odprejo vrata podjetjem vseh oblik in velikosti.    

Razumevanje avatarjev umetne inteligence in globokih ponaredkov

Kaj sploh so avatarji umetne inteligence? Avatarji umetne inteligence so digitalne osebnosti, ki posnemajo človeško interakcijo.  Te računalniško ustvarjene osebe, ki jih poganjajo izpopolnjeni algoritmi in strojno učenje, je mogoče uporabljati na različnih področjih kot virtualne pomočnike, predstavnike za pomoč strankam ali celo ambasadorje blagovnih znamk. Glavni cilj avatarjev umetne inteligence je ponuditi brezhiben, človeku podoben vmesnik in tako poskrbeti za večjo vključenost in zadovoljstvo uporabnikov. 

Nasprotno pa globoki ponaredki uporabljajo algoritme globokega učenja, da spreminjajo ali nadomeščajo obstoječe vsebine, na primer slike ali videoposnetke. Najbolj priljubljene teme takšnih vsebin so običajno politiki in slavne osebnosti, zato obstaja nemalo primerov, kot je bila na primer vključitev Jerryja Seinfelda v film Pulp Fiction ali uporaba Taylor Swift za promocijo posode Le Creuset Cookware.  

Prevajanje in lokalizacija 

Na področju prevajanja in lokalizacije avatarji umetne inteligence veliko obetajo. Te digitalne entitete lahko namreč uporabimo za pomoč pri osnovni večjezični komunikaciji in odpravljanju jezikovnih ovir, kadar nagovarjamo globalno občinstvo. Prav tako imajo potencial za zagotavljanje jezikovne podpore v realnem času, kar uporabnikom olajša navigacijo po spletnih straneh, aplikacijah in storitvah v njihovem maternem jeziku. 

Avatarji umetne inteligence lahko v rokah profesionalne prevajalske ekipe prispevajo tudi prevajanju in lokalizaciji vsebine, s čimer zagotovijo bolj prilagojeno in ustrezno uporabniško izkušnjo. To je še posebej pomembno pri marketinških kampanjah, kjer igrata kulturna občutljivost in lokalizacija ključno vlogo pri občinstvu. 

Globoki ponaredki v svoji osnovi sicer niso namenjeni prevajanju in lokalizaciji, vendar so lahko na teh področjih zelo koristno orodje. Jezikovni strokovnjaki jih lahko namreč uporabijo za ustvarjanje realističnih sinhronizacij ali podnapisov videoposnetkov. S tem poskrbijo za boljšo izkušnjo gledalcev v različnih jezikih.

Zelo pomembno pa je zagotoviti, da se ta tehnologija ne zlorablja. Izbrati je treba torej odgovorno agencijo, kot je Prevajalska agencija GORR, da bo poskrbela za kakovost prevodov (in lokalizacije) ter hkrati dopustila tudi ustvarjalno svobodo. Jezikovne strokovnjake je treba vključiti v proces, da omogočijo nemoten prenos med jeziki in preprečijo nenamerne napake umetne inteligence ali celo namerne potegavščine.

Prodaja in marketing

Na področju prodaje in marketinga avatarji umetne inteligence skrbijo za dinamičen pristop k storitvam in sodelovanju s strankami. Ti digitalni predstavniki lahko namreč podajajo informacije o izdelkih, odgovarjajo na osnovna vprašanja in vodijo uporabnike skozi nakup. Njihova razpoložljivost 24 ur na dan in 7 dni v tednu zagotavlja stalno podporo in pomoč, kar krepi zaupanje in zvestobo strank. 

Avatarji umetne inteligence lahko prispevajo tudi k večji doslednosti blagovne znamke. Z utelešenjem osebnosti blagovne znamke namreč zagotavljajo enotno sporočilo na različnih platformah in v različnih interakcijah. Ta doslednost pa je bistvenega pomena za oblikovanje močne identitete blagovne znamke in gradnjo dolgoročnih vezi s potrošniki. 

Z globokimi ponaredki lahko v prodajna in marketinška prizadevanja vnesete tudi ustvarjalno razsežnost. Pri oglaševanju jih je mogoče uporabiti za ustvarjanje realističnih izjav o zadovoljstvu ali pričevanj vplivnežev ali zvezdnikov, in to v več jezikih. Tako lahko učinkoviteje vplivate na različna občinstva in povečate uspešnost mednarodnih marketinških kampanj.  

Odgovorna uporaba avatarjev umetne inteligence in globokih ponaredkov predstavlja novo dobo globalnega komuniciranja in revolucionira način, kako se podjetja povezujejo z različnimi občinstvi po vsem svetu. Vendar pa so v tej verigi ključni člen tudi jezikovni strokovnjaki, ki ohranjajo sporočilo vsebin v skladu z blagovno znamko in zagotavljajo, da lahko svoje stranke dosežete ne glede na to, kje na svetu živijo.


POGLOBITE SE V UMETNO INTELIGENCO S PREVAJALSKO AGENCIJO GORR

Človek proti umetni inteligenci

5 najpogostejših pasti pri prevajanju z umetno inteligenco

Ali je umetna inteligenca zaradi nas rasistična?

Kaj se zgodi, ko umetna inteligenca prevzame krmilo

Sedem načinov uporabe orodja ChatGPT v prevajalski panogi

Je prihodnost prevajanja strojna?

Oglejte si še ostale članke

Izboljšanje odličnosti: 3 glavni razlogi, zakaj bi morali naročiti tudi dvojezični pregled in lekturo prevoda

Obstaja ogromno razlogov, zakaj bi morali vedno naročiti tudi dvojezični pregled in lekturo prevoda. Ker smo prijazni, vam bomo pojasnili zgolj tri najpomembnejše.

Kaj je sodni prevod in kdaj ga potrebujete?

Prevajanje pravnih ali uradnih dokumentov je lahko zapleteno, zato je pred žigosanjem treba poznati osnove.

Izgubljeno s prevodom: kaj se zgodi, ko umetna inteligenca prevzame krmilo 

Naj to opravi umetna inteligenca. Le kaj bi lahko šlo narobe?

© 2023 GORR. Vse pravice pridržane.